Skip to main content

Informacja o trybie zgłaszania reklamacji

Pracownicy Banku Spółdzielczego w Krzeszowicach dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.

Jeśli jednak nie są Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Państwa oczekiwań – mogą Państwo  złożyć reklamację w jednej z poniższych form:

  • pisemnie – wysyłając list na adres Banku Spółdzielczego w Krzeszowicach: Bank Spółdzielczy w Krzeszowicach ul. Krakowska 6, 32-065 Krzeszowice
  • elektronicznie –na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • telefonicznie – nr telefonu: 12 62 77 301
  • faxem – nr 12 62 77 320
  • osobiście – w placówce Banku Spółdzielczego w Krzeszowicach: Bank Spółdzielczy w Krzeszowicach ul. Krakowska 6, 32-065 Krzeszowice

Wszystkie reklamacje wpływające do Banku Spółdzielczego w  Krzeszowicach rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Banku zapytania.


Znajdziesz nas też tutaj