Pracownicy Banku Spółdzielczego w Krzeszowicach dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.
Jeśli jednak nie są Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Państwa oczekiwań – mogą Państwo złożyć reklamację w jednej z poniższych form:
- pisemnie – wysyłając list na adres Banku Spółdzielczego w Krzeszowicach: Bank Spółdzielczy w Krzeszowicach ul. Krakowska 6, 32-065 Krzeszowice
- elektronicznie –na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - telefonicznie – nr telefonu: 12 62 77 301
- faxem – nr 12 62 77 320
- osobiście – w placówce Banku Spółdzielczego w Krzeszowicach: Bank Spółdzielczy w Krzeszowicach ul. Krakowska 6, 32-065 Krzeszowice
Wszystkie reklamacje wpływające do Banku Spółdzielczego w Krzeszowicach rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Banku zapytania.